להזמנות ויצירת קשר (אני כבד שמיעה):

אימייל: yoqva@inter.net.il

הודעות באמצעות מסרים sms או whatsApp :

 

0526770011

הפקת פרסומים דיגיטליים בפורמט html5, המותאמים למחשב, סמרטפון וטאבלט ובגרסת אפליקציה לא מקוונת ייחודית yoqva flip ואירוח בשרת ייעודי ייחודי

קטלוג בפורמט דיגיטלי

קטלוג הוא הכלי שחושף בפני קהל היעד את מגוון המוצרים והשירותים או כל מידע אחר אותו בעל עסק נותן. קטלוג איכותי, מעוצב יפה, צבעוני ומוגש יפה מזמין את הלקוח לעיין בו ראשית ויותר מזה לבצע רכישה לאחר שקיבל מהקטלוג את המידע הנחוץ לו באופן נעים וברור.

 

הקטלוג היום נבנה בפורמט HTML5 ועוד על הפאן הטכנולוגי והטכני אותו אני מציע תוכלו לקרוא בפרק של "הפורמט הדיגיטלי" שם אני מציג את כל המידע והיתרונות לצד המקצועי של הפרסום.

נחלת העבר הייתה קטלוגים מנייר וכיום כבר יכול להירשם בספר ההיסטוריה.

כיום בתי העסק ונותני השרות עוברים לקטלוגים דיגיטליים. גם נוח יותר, גם נגיש יותר וגם חסכוני יותר לבעל העסק ויותר מזה מוצר ירוק וידידותי לסביבה. מוצר נגיש מכל מחשב, סמרטפון וטאבלט.

כמו כן לקוחות המארחים את הקטלוג בשרת הפורמט הדיגיטלי קיימת האפשרות של שמירתו באמצעות אפליקציה ייחודית yoqva flip שמאפשרת שמירת הקטלוג לא מקוון בסמרטפון וטאבלט. ניתן גם בהזמנה מיוחדת לבצע עבורכם גרסה לא מקוונת לדיסק און קי המבוססת פלש ומותאמת רק לצפייה במחשב ולא במכשירים ניידים.

הקטלוג הדיגיטלי נבנה מקובץ PDF אותו בונה הלקוח ולאחר שהעיצוב מוכן הוא מועבר אלי לצורך ביצוע העיבוד הדיגיטלי. לציין, מומלץ וכדאי להתייעץ איתי בטרם עיצוב וזאת כי הכנת קטלוג לגרסה דיגיטלית כדאי להכין בדרך כזו שהצפייה בו תהיה נוחה גם ללא כלי זכוכית המגדלת המוטמע בפרסום, במצב כזה, ייתכן ויעוצבו יותר דפים במסגרת הקטלוג, ואני מתחשב בזה בתמחיר, אבל מהצד המקצועי דבר זה יותר נכון לעשות בראייה של הלקוח שמכוון את עצמו רק לקטלוג דיגיטלי ולא לקטלוג מנייר.

במידה ולקוח מכוון את עצמו לקטלוג שגם יודפס וגם יעובד לדיגיטלי, כל קובץ שיתקבל ייראה בברכה וממנו יופק המיטב.

אתם לא זקוקים כך שיהיה לכם אתר אינטרנט על מנת שיהיה לכם קטלוג דיגיטלי. גם אם אין לכם אתר אינטרנט בהחלט יכול להיות לכם קטלוג דיגיטלי אותו תפיצו ללקוחותיכם. בדרך זו אתם מקבלים ממני קישור אותו אתם יכולים להפיץ / לשתף ברשתות חברתיות וכד'.

כאשר מופק הקטלוג הדיגיטלי בפני הלקוח עומדות שתי אפשרויות מבחינת האחסון:

האחת – הלקוח יקבל את הקבצים ויטמיע אותם בשרת שלו והם יהפכו להיות חלק אינטגראלי מקבצי האתר שלו. במצב זה ניתן יהיה לצפות בקטלוג מכל מכשיר (מחשב, סמרטפון וטאבלט) באופן מקוון.

השנייה – קטלוג הלקוח יתארח בשרת הפורמט הדיגיטלי שלי, הלקוח יקבל ממני קישור אותו יוכל מצד אחד להטמיע בשרת שלו ומצד שני להפיץ לקהל לקוחותיו. במצב זה ניתן לצפות בקטלוג מכל מכשיר  (מחשב, סמרטפון וטאבלט) באופן מקוון וכן ניתנת אפשרות להוריד את הקטלוג באמצעות אפליקציית yoqva flip הייחודית שפותחה עבורי ושימוש בקטלוג גם בגרסה לא מקוונת ושאין ברשותכם אינטרנט. במצב זה יש להוריד בפעם הראשונה שמקוונים את הקטלוג לנייד / טאבלט ומאותו הרגע ניתן לקרוא דרך האפליקציה הייחודית שלי.

מה הוא מבנה הקטלוג וכיצד הוא הופך לשימושי ללקוחות:

בסרגל העליון של הקטלוג נמצא את:
כותרת הקטלוג
אפשרות לדילוג מהיר לעמודים מסוימים
מנגנון חיפוש פנימי בתוכן הקטלוג
קישור לאתר או פייסבוק הלקוח.

במרכז הקטלוג בעצם קיים העיבוד הדיגיטלי של קובץ ה PDF שלכם שעובר עיבוד דיגיטלי.

בגרסאות המחשב הוא מוצג כחוברת מדפדפת פליפ תלת מימדי, ואילו בסמרטפונים וטאבלטים הוא מוצג כדפי סינגל.

יש חשיבות גדולה מאד בעיצוב בעת העברת הקבצים שהם יועברו בדפי סינגל ולא כפולים. בצפייה במחשב רואים את הדפים הכפולים. בצפייה בסמרטפונים וטאבלטים רואים כל עמוד בנפרד וזאת בגלל גודל המכשירים בהם צופים ובעקבות זה תוכנן כל נושא זה כך שיוצג הכל בדפי סינגל ולא כפולים.

בצד ימין של הקטלוג יהיה תוכן עניינים וירטואלי הוא יכול להיות פתוח בטעינה או סגור לפי דרישת הלקוח. ההמלצה שלי היא כי תוכן וירטואלי ייטען ויעלה עם החוברת. תוכן זה נבנה על ידי הפורמט הדיגיטלי, בדרך כלל הוא נגזר מתוכן עניינים שקיים בחוברת ובמידה ואין אז הוא נבנה מעצם מהות התוכן או מרשימה מסודרת אותה הלקוח מעביר לצורך תוכן עניינים וממנה נבנה התוכן.

ניתן לבנות תוכן ענייניים בעל מספר דרגות על מנת שיהיה נוח יותר לניווט.

לציין:

במידה ויש ללקוח תוכן עניינים בתוך החוברת מומלץ כי הלקוח יבנה קישורים פנימיים באמצעות הגרפיקאים שלו על מנת שמהתוכן הזה יהיה דילוג לכל דף ודף בקטלוג. זה חשוב וגם יותר מזה יהפוך את הקטלוג שלכם לשימושי יותר.

לתוכן הווירטואלי יש משמעות קריטית בניווט בסמרטפונים וטאבלטים, שם זה מגדיל באופן ברור את האפשרות של דילוג בין עמוד ועמוד ומשפר משמעותית את השימושיות של הגולש / צופה בקטלוג כך שהוא יכול להגיע בקלילות לכל מידע שירצה עם נגישות נוחה מקסימאלית.

כל הפעולות נגישות למסכי מגע מכל סוג.

בסרגל התחתון נמצא מספר אלמנטים, קישור לתוכן העניינים, כפתור שיתוף שבו אפשר לשתף ברשתות חברתיות למינהן או מייל ויותר מזה אופציה לשלוח קישור ישיר לדף מסוים בקטלוג כך שאם אתם רוצים להעביר ללקוח מידע על מוצר X אתם שולחים לו קישור לדף הספציפי בקטלוג וברגע שהוא מקבל אותו הוא מגיע סגור ונפתח לעמוד שאליו אתם מתכוונים.

בנוסף בסרגל התחתון יש אפשרות להורדה של קבצי PDF שם ניתן להוריד דף מסויים או את כל הקטלוג באופן מלא, או לחילופין להוריד קובץ אחר חשוב כמו טופס הזמנה או כל משהו אחר שרוצים שיהיה נגיש ללקוח ויוכל להוריד אותו בקלות לשימושו.

קיימת גם אופציה נוספת שהיא ערך מוסף של חנות וירטואלית בקטלוג עליה תוכלו לקרוא בקישור הבא:

חנות וירטואלית בקטלוג דיגיטלי

 

חשוב לציין, כי קטלוג דיגיטלי הוא כלי מאד שימושי ויותר מזה, אם יש צורך לעדכן דף כזה או אחר, אין יותר פשוט מלהחליף את הדף ובתוך שניות הקטלוג שלכם עובר להיות מוצר חדש לגמרי בעצם באותו קישור שהוא נמצא אבל... יותר מעודכן. אם תנסו לדמיין לעצמכם מה הייתם עושים א זה היה קטלוג מנייר, אזיי צריך לבצע הדפסה של קטלוגים, להפיצים ובעצם הון עתק. בעצם העובדה שיש לכם קטלוג דיגיטלי, ההחלפה הופכת להיות מהירה ושקופה וכך שקל הרבה יותר לעדכן אותו ובעם מי שמקבל את הקטלוג יראה את העדכונים אבל הקישור יישאר אותו הדבר והתוכן ישתנה ובתוך דקות בודדות יהיה לכם בעצם קטלוג מחודש.

חשוב לציין שהקטלוג הופך להיות זמין בקלות גם במחשב, גם בסמרטפון, גם בטאבלט ובעצם כל אחד יכול לראות אותו בכל רגע, במהירות, בפשטות, הכל מקישור אחד שמתאים את עצמו למכשיר הדיגיטלי ממנו הוא נפתח והדבר חשוב ביותר ונותן תוסף חשוב להצלחה.

הפורמט הדיגיטלי מציע לכל לקוח לבצע לפני ביצוע הזמנה – הדגמה על המוצר שלו, קרי, תוכלו לשלוח לאחר שקיבלתם הצעת מחיר מסודרת – מספר עמודים מהקטלוג שלכם, אני אעבד אותם לגרסה דיגיטלית ואעלה לרשת ל 4 ימים, תוכלו להתרשם, לחוש את הדבר על בסיס של חומר שלכם ולאחר מכן במידה ותהיו שבעי רצון נצא לדרך משותפת.

למפיקים קטלוגים רבים ניתן גם להזמין חבילת עיבודים לפורמט דיגיטלי שבהן ניתן הנחה או עיבוד נוסף בחינם בהתאם לגודל ההזמנה.

להלן מספר דוגמאות של קטלוגים דיגיטליים המתארחים בשרת הפורמט הדיגיטלי

 

דוגמת לקטלוגים למכירה - פורמט זה הוא מבוסס פלש בלבד

ספרים דיגיטליים

סיפורי ניצולי שואה

התנסות והצעת מחיר

חבילת Power flip - פרוייקטים נבחרים

יצירת קשר עם האתר - יוסי קווטינסקי

אני כבד שמיעה ולכן תקשורת תתבצע רק בדרך וירטואלית. ניתן להעזר במנגנון יצירת הקשר או בקשת הצעת מחיר וכן באמצעות הטלפון הנייד בהודעות למספר:
052-6770011
באמצעות  sms  או whatsap
ניתן כמובן לשלוח אימייל לכתובת:
yoqva@inter.net.il
ותשובה תקבלו מכל דרך בהקדם האפשרי